Brev:
Barn 13 måneder er glad for te
28. maj 2015
Alder:
13 mdr.
Barn 13 måneder er glad for te
Kære Helen,
Tak for din fine brevkasse, som jeg benytter meget, når der opstår spørgsmål om stort og småt.
Mit aktuelle spørgsmål er meget enkelt. Må min datter på 13 måneder gerne drikke te? Hun vil meget gerne drikke min lunkne te, men jeg er i tvivl om det er en god ide at give hende lov. Jeg drikker som regel en mild grøn the (Kusmi), uden sukker eller anden tilsætning. Er der for meget koffein i? Kan det påvirke hendes mave eller nattesøvn negativt?
Mange hilsner, Susanne